majjaeriksson

torsdag

Kategori: Maja

Hejsan! Tack för era kommentarer på förra inlägget, vad glad jag blir att ni gillar mitt rum osv. Det gör jag också! Och nu har jag hamnat på mitt rum igen. Och här tänker jag chilla i två timmar då det är dax för grillning! :)

Jag tänkte visa er den (tråkiga) delen av rummet som ni inte fick se igår:


Så vad har hänt hittills idag? Jo, mer info. Det är så mycket information förstår ni. Så idag har vi gått runt till olika stationer och fått veta en massa om städning, internatet, expeditionen, datainloggning och vad alla hus är och mycket mycket mer. Mycket går ut genom ena örat och ut genom det andra, men mycket annat är intressant och viktigt. Något annat vi har gjort är att äta. Man äter hela tiden här. Frukost, fika, lunch, fika och middag. Man är aldrig hungrig! ;)

Nu ska jag läsa lite bloggar och försöka piggna till inför grillningen!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Nu har jag mor o far här så nu hälsar de så gott till dej o de har kollat in din blogg ....de tycker också du har fått fint.Ha en bra grillkväll nu!!!km

    2011-08-18 | 16:22:59
  • mamma säger:

    du verkar ha fullt upp!:) kram

    2011-08-18 | 21:21:00
  • Karin säger:

    Skönt att vara på plats? :) är säker på att du ar en spännande och underbar höst framför dej! /Karin

    2011-08-19 | 09:55:14
  • mormor säger:

    Ingen del av rummet verkar tråkigt, du har fått det väldigt fint.

    Mormor

    2011-08-19 | 12:48:58

Kommentera inlägget här: