majjaeriksson

Onsdag och analoga fotografier

Kategori: Maja

GodKväll på er! Hoppas att allt är bra!
Idag har vi fått till våra fotografier från utflykten i måndags.





Om vi scannar in de imorgon så kan jag visa er bättre då. :) Men jag är nöjd iallafall. Och kul är det. Det är så kul med analogt! Det blir ju en längre process och mer spännande. Att se motivet växa fram på pappret som ligger och flyter i vätskan - härligt och häftigt!

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska se på lite tvprogram via datorn.

Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Svartvita bilder är vackra-häftiga, väntar på att få se dem i större format.

    2011-08-31 | 21:29:35
  • faster säger:

    Håller med Lena...svart/vita bilder är så snyggt!Jag ska nog allt börja ta lite svartvita bilder jag me:)Kram faster

    2011-09-01 | 08:35:02
  • Freja säger:

    Snyggt! Maja! Du verkar ha det så himla himla roligt:D Njut av tiden på skolan där du:D

    2011-09-01 | 13:10:59

Kommentera inlägget här: