majjaeriksson

Jönköping

Kategori: Maja

Oj, vilken fin dag jag har haft idag! Moa åkte norr ut, jag åkte söder ut, vi möttes i Jönköping och hade en mysig dag tillsammans. Jättemysig!

Vi blev välkomnade av en orkester:

Vi åt god lunch på ett mysigt ställe:


Det finns många fina, stora och pampiga hus i Jönköping, här ser ni en liten del av ett sådant:


Vi köpte ganska mycket godis:


Som vi åt medan vi blickade ut över vatten, hamn och stad:


Moa var glad:


Det var ett populärt chillställe som vi delade med många andra:


Moa tog kort på sin hjärtklubba:


Och jag tog kort på de fyra biografierna jag köpte:


Och en fiskmåsrumpa:


Och lite senare även en cykel:


FyBubblanOchTjolaHopp vilken bra dag!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Jag håller med! Fy bubblan vilken underbar dag! :) TACK för allt bästis, det här måste vi göra om snart! ;)

    2011-08-13 | 21:25:46

Kommentera inlägget här: