majjaeriksson

Hemligresa - Dag 2

Kategori: Maja

Just när du läser detta befinner jag mig alltså i St.Anna. Detta inlägg skrev jag i fredagskväll. Kolla in inlägget under för bilder/text från Dag 1.

Tågstationen i Kiruna:


På onsdagen gjorde vi nämligen en utflykt till Narvik, Norge. Nedan ser ni tre bilder från färden dit:






Framme i Narvik åt vi på Peppes pizza, där de hade servetter med fint budskap:


Vi åkte en slags linbana upp på Narvikfjället och här ser ni hela gänget (jag, Ellen, Anita, mormor, Gusten och Tilda):


Gusten över Narvik:


Mina fötter och jag över Narvik:


Och så tre bilder från färden tillbaka till Kiruna:


Lapporten:


På ditvägen åkte vi tåg och på "hemvägen" åkte vi buss:


Återigen en bra dag! Kolla in igen på onsdag för att se Dag 3! :)

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Gud så fint....o snö el hur???längtar redan till onsdag!!km

    2011-08-07 | 14:23:25
  • Moa säger:

    Vad härligt det ser ut. Vilka underbara bilder! Det ser ut som att Kiruna är en plats värd ett besök. :)

    2011-08-07 | 16:51:06
  • My Vestlund säger:

    Fina bilder! :)

    2011-08-07 | 18:06:03
    Bloggadress: http://myvestlund.blogg.se/
  • Freja säger:

    Fy tusan så mysigt!

    2011-08-08 | 22:50:15

Kommentera inlägget här: