majjaeriksson

Hallå på lördan!

Kategori: Maja

Fredagskvällen blev jättemysig. Det började med att jag (och några till) kollade på när några spelade kort och spel. Och sen kom en kille på den smarta idén att hämta gitarren och när han kom tillbaka spelade han och alla sjöng. Det blev värsta allsången och jättemysigt. Då kom jag på mig själv med att sitta och le och så tänkte jag att det här är ett fint folkisminne. Idag har jag gjort sällskap med Cecilia och Matilda till stan. Och sen har jag lagat mat. Och ätit mat och sen cyklade jag till Ica. Jag tog även en runda runt sjön som ligger vid stan och där fotograferade jag lite granna:







Det är fint i Nässjö!

Annars har jag drabbats av en liten släng av hemlängtan idag... Inte så farlig, men lite grann. Jag saknar min familj!

Men ni, vi hörs imorgon!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad mysigt det låter! :) Och Nässjö ser ut att vara en trevlig stad, ser fram mot ett besök framöver ;) KRAM

    2011-08-20 | 20:34:06
  • Ellen säger:

    Saknar dej massor med!<3

    2011-08-20 | 21:52:29
  • mormor säger:

    Lité hemlängtan är nog ett måste efter att ha varit hemma så länge,meen du har det ju jättebra låter det som... kram

    2011-08-20 | 22:45:45
  • faster säger:

    Hej,så kul att läsa här på bloggen, du är en klippa som låter oss följa dej typ varje dag!!!Nässjö ser o låter fint...måste nog allt ta mej dit nån gång:)August o Staffan hälsar till dej!!!Kram från faster..."läsa blogg beroende":)

    2011-08-21 | 10:47:53
  • Freja säger:

    Låter osm att du har det härligt! Lite hemlängtan är väl typ en del i de hela...

    2011-08-21 | 14:02:31

Kommentera inlägget här: