majjaeriksson

Back in Småland

Kategori: Maja

Då var jag tillbaka på mitt rum, Sörängens folkhögskola, Nässjö, Småland. Jag åkte tåg Mjölby-Tranås, men mellan Tranås och Nässjö blev det buss = senare än tänkt. Så det var lite små skumt, nästan mörkt, när jag gick från stationen till skolan = 25 minuter. Inte jättekul. Men jag överlevde och nu är jag på plats. Skönt! :)

Det som gäller imorgon är lite planeringsprat inför en utflykt till Kössö, Göteborgs skärgård, som vi ska göra nästa vecka (mån-ons). Och så ska vi få analoga kameror som vi sedan ska använda på eftermiddagen då vi ska till Skuruhatt. Ett fint ställe med typ raviner som inte ska ligga så långt bort. Ska bli kul!

Så... Vi hörs imorgon!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Åh va massa spännande framöver....ser fram emot lite foto då:))Ha det så bra på dina äventyr!!Kram faster

    2011-08-29 | 08:26:37
  • mormor säger:

    Händer mycket för dig nu. Kössö,låter intressant.

    Kram

    2011-08-29 | 11:05:49

Kommentera inlägget här: