majjaeriksson

Tack till er!

Kategori: Maja

Tack så jättemycket för era kommentarer om fotona både här, på facebook, över mailen och live. (Du som inte har sagt vad du tycker får gärna göra det). Jag har fått en hel del att fundera över och det är fortfarande klurigt att välja ut bilder. Men ni har verkligen varit till hjälp! När jag har bestämt mig kommer jag visa er vilka jag till slut valde. :) TACK!

Nu lite andra bilder:

Lunch med Lollo igår:


Jag hjälpte Ellen att locka håret idag (inte för att hon behöver hjälp, utan för att jag ville):


Min frukost, omelett med rödlök och avokado:


Annars är jag skjutsare idag. Jag skjutsade mamma och Ellen till jobbet och skolan och i eftermiddag kommer jag hämta Lisa vid tåget, mamma på jobbet och kanske Ellen på skolan. Jag gillar att vara skjutsare! :)
Ikväll blir det box med MosGos! :)

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: