majjaeriksson

Skrivarlinje?

Kategori: Maja

Jag håller på med en ansökan. Till en skrivarlinje. Tärna folkhögskola i Sala. (http://tarna.fhsk.se/skrivarlinje) Man ska skicka 4-6 sidor text. Det kan vara vad som helst. Hur många texter som helst. Fullständiga eller halva. Bara det är mina texter och det sammanlagt blir 4-6 sidor. Det är ganska klurigt. Men jag gick igenom min "dagbok" och hittade lite och så har jag lite på datorn också...

Det är kul med ansökningarna, jag måste komma in på något! Men jag har en plan B. Litteraturvetenskap A, Örebro Universitet. Men det lockar ju inte direkt. Och det ger ingen härlig inspirationskick som det andra jag söker till...

Nej, nu måste jag fortsätta med texterna.

Senare drar jag till Korpen, det öppnar tydligen två på söndagar... :)
Och imorgon är det syrran och jag som tar tåget till Öret där vi träffar kussen. Det blir en heldag i Örebro. Det ser jag verkligen framemot!

Så, om inget oförutsett inträffar så ramlar nästa inlägg (ett härligt sådant) in imorgonkväll!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Spännande med alla dina ansökningar! Lycka till!

    2011-04-17 | 16:47:35

Kommentera inlägget här: