majjaeriksson

Långfredagen

Kategori: Maja

Jaa, idag är det långfredagen! :)

Tänkte dela med mig av gårdagens motto: "Ska jag vara fattig så kan jag iallafall vara i form och rensa avlopp." Sagt och gjort. Jag drog till Korpen och tränade + gjorde ett träningsschema för hemmabruk (Korpenkortet går ut 5 maj och jag tänkte inte köpa ett nytt.) Och så rensade jag avloppet i min dusch. Äckligt? Ja. Men behövligt? Ja, tyvärr.
Nu känns allt lite bättre!

Håll humöret uppe kompisar, det är ju vår! :)

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Humöret är på topp min vän! :) Vad duktig du är som kan rensa avlopp!! :D

    2011-04-22 | 10:52:28
  • Elvin säger:

    Intressant motto, unik i alla fall.

    2011-04-27 | 11:00:02
    Bloggadress: http://rormokare-norrkoping.se

Kommentera inlägget här: