majjaeriksson

God morgon!

Kategori: Maja

Sitter här och funderar lite på ditten och datten. Jag tänker lite punkter:

- Hoppas att ni har sett den lilla filmen i förra inlägget. :)
- Ofta drömmer jag mycket. Jag tycker att det är spännande. I natt var jag kär o Paolo Roberto. Konstig dröm.
- Jag funderar på att ha en loppis i sommar.
- Jag är hungrig.
- Det dröjer inte länge innan lammen kommer nu. De kan pluppa ut vilken dag som helst nu!!! :)
- Just nu vill jag verkligen gå den där reportagekursen på Tollare. Den verkar kul och bra! De andra är ju bara foto liksom. Så det bara måste gå bra med intervju och prov och så den 5 maj!!
- Vädret är lite so and so, men jag har en känsla av att det tar sig! Får se vad dagen har att bjuda på helt enkelt!

Och så en bild:


Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: