majjaeriksson

Besöka favvoplats - check!

Kategori: Maja

Det här har varit en fin födelsedag. En väldigt fin. Inte minst med tanke på mitt mysiga kalas med min mysiga bästis (föregående inlägg). Men också för att jag har gjort en liten visit på min favvoplats tillsammans med min fina familj. Platsen är Tokanäset. Det vanligaste är väl att man håller till där på sommaren. Men det var riktigt fint nu också. Alldeles tyst och stämningsfullt faktiskt. Jag kan inte riktigt beskriva det... Får se om bilderna kan:












Snart börjar Sveriges mästerkock, till det blir det tårta och mys i denna som jag också fick idag:


Ha det gött!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Underbara Toka-bilder, men lite deprimerande att det fortfarande ligger is... GRATTIS igen:D

    2011-04-13 | 23:01:49
  • faster säger:

    härliga bilder.....o visst är dressen mysig...August o jag har varsin:)

    2011-04-14 | 10:22:26
  • Moa säger:

    Vad mysig att åka till Toka! Och vilken supercharmig "dress"! :D

    2011-04-14 | 16:58:42
  • Lollo säger:

    Åh en onepiece!! de verkar så himla härliga!:) det låter som att du hade en bra födelsedag!! kramar

    2011-04-14 | 20:42:30

Kommentera inlägget här: