majjaeriksson

Ansökningsfoton beställda - check!

Kategori: Maja

Hej igen, tredje och sista gången för idag, jag lovar! Jag tänkte bara återigen tacka för eran hjälp i valet av ansökningsfoton och så tänkte jag meddela att jag har bestämt mig och just beställt de foton jag ska söka med.

Det blev dessa:
















Dessa kommer jag alltså skicka med nästa ansökan, då de ville ha 6-8 foton. Nästa sen kommer bli lite annorlunda, men det blir nog ungefär samma. :)

Tack för hjälpen igen och lova att ni hållerna tummarna för mig! :)

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    hej hopp...oj här händer det gerjer ...jag har ej hunnit vara inne på ett tag....men så spännande att se alla underbara kort...o självklart ska jag hålla tummarna!!!

    2011-04-08 | 17:25:10
  • Hedda säger:

    Bra val!

    2011-04-08 | 18:22:02
  • Moa säger:

    Jag håller alla tummar jag har och jag hoppas innerligt att du kommer in där du vill!!

    KRAM

    2011-04-09 | 17:33:35

Kommentera inlägget här: