majjaeriksson

Örebro igår, promenix idag och modem på g

Kategori: Maja

Hej hopp.
Igår var jag i Örebro. Mormor och jag åkte bil upp för hon skulle till en garnaffär. Den var tyvärr stängd. Hon får följa med upp en annan dag igen! :) Det var trevligt att se bilvägen för en gångs skull och att ha sällskap såklart, tack mormor! På torsdag ska jag till Öret igen, då blir det att pallra sig upp tiiidigt. Men det ska nog gå det med.

Nu befinner jag mig hos:


Jag promenerade hit, så här kommer lite bilder från min morgonpromenad:








Vårat internet har ju varit paj vet ni. Det är det fortfarande. Men snart får vi ett nytt modem på posten så det är på gång alltså!

Hoppas att ni får en sketabra dag!

Vi höres!

Maja.

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Tack för hjälpen med Viggo! Vad söt han är :) Kram

    2010-09-28 | 15:41:23
  • Freja säger:

    Hi hi! Vilka härliga bilder, såg ut som en fin morgonpromenix! Skön stil har han, Viggo:)

    2010-09-28 | 16:32:26
  • Moa säger:

    Härliga bilder!! :) Och vad kul med Örebro sällskap, fast stackars mormor din att garnaffären var stängd!! Bättre lycka nästa gång! :)

    2010-09-29 | 17:12:14

Kommentera inlägget här: