majjaeriksson

lunch, energi, plugg, nostalgi, helg

Kategori: Maja

Hej igen bloggisar. Hoppas att ni har haft en bra dag!?
Jag lunchade ju som sagt på stan med Lollo idag.
Det var mycket trevligt som vanligt och vi är överens om att det ska göras om snart. :)
Och som väntat gav den trevliga lunchen mig lite energi så att jag kunde plugga ordentligt.
Så det gjorde jag. Här kommer ett litet halvdåligt bevis på det:


Förut när jag skjutade lillasyrran till en kompis så stannade vi till vid vårat gamla hus på Vräknebrovägen. Vi plockade lite äpplen och plommon och så, men roligast var att kolla runt i trädgården. (vi hade ingen nyckel, så vi kunde tyvärr inte gå in men det tänker jag göra en annan dag) Iallafall, det var kul att gå runt där och minnas; träden, sandlådan och stället där en skata snodde min dagboksnyckel osv. :) Hihi.

Men nu är det nog dax för mig att önska er en trevlig helg: TREVLIG HELG!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: