majjaeriksson

idag

Kategori: Maja

Halloj! Idag gick jag upp halv åtta. Jag hade nämligen lovat att jag skulle skjutsa Ellen till plugget. När jag hade gjort det så åkte jag ut till Råssnäs och fotade lite och sen åkte jag till Östenssons och handlade kakao, grädde och två frallor. Jag ska nämligen baka till Moa kommer idag! :) (frallorna har inget med baket att göra, de var min frukost!) Men här kommer iallafall lite bilder från Råssnäs:










Jag hade tänkt att stanna längre, promenera ut på udden och fota mer. Men det det blåste. Jag blev kall om händerna. Så jag åkte hem och åt frukost, duschade och satte mig här. Klockan ett kommer Moa, vi ska boka biljetter till en teater som går i Örebro, men det får ni höra mer om en annan gång.

Nu ska jag läsa bloggar och chatta med Kajsa som känner sig lite ensammen! <3

Maja.

Kommentarer

  • Madde säger:

    SV:Åh, tack så mycket:) Kul att du gillar bloggen och bilderna, värmer:D

    2010-09-15 | 09:57:28
    Bloggadress: http://amatorfotografen.blogg.se/
  • Freja säger:

    Det lät som en härlig morgon! Fina bilder också:) Hälsa till min syster från mej:D

    2010-09-15 | 11:56:16

Kommentera inlägget här: