majjaeriksson

höstfoton, kor glor och snaaaart torsdag

Kategori: Maja

Idag har jag fotat hösten:












Och insett att kor verkligen glor:


hihi.

Förövrigt är jag ganska uttråkad. Jag vill liksom göra något kul. Och det ska jag. På torsdag. Då ska ju Moa och jag till Örebro och gå på teater och sova över. Jag ser framemot det massor! Det ska bli kul att gå på teater och det blir spännande att se om vi hittar till teatern och till vandrarhemmet! Och så gillar jag att vara med Moa, då kan inget gå fel liksom! :) <3

Vi höres.

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ja, det var verkligen höstbilder som gav mej härlig höstkänsla!

    2010-09-21 | 20:04:20
  • Moa säger:

    Gud vilka fina bilder!! Som vanligt på din blogg! Det ska bli såå roligt imorn, jag har sett fram mot det skitlänge!! :) KRAM

    2010-09-22 | 13:56:38

Kommentera inlägget här: