majjaeriksson

tack, bokpanik och tack igen

Kategori: Maja

Vad fina ni är som håller tummarna för mig! Tack! :) <3

Idag har jag varit i Örebro igen. Idag kickade vi igång nästa delkurs; Textanalys. Det blir nog en rätt rolig kurs. Men det finns ett problem just nu. Vi ska läsa sju kapitel i en bok tills på måndag och jag har inte fått tag i boken. Jag kan ju köpa den på adlibris, som jag har tänkt, men det hinner ju inte komma liksom. Så jag har letat febrilt efter den nu på eftermiddagen. Jag har sökt på en massa biblioteks sökgrej över nätet. Motalas. Växjös (Lisas gjordet). Askersunds. Vadstenas. Örebros. Mjölbys. Osv.! Men inget napp. Jag har även ringt till akademibokhandeln i Örebro (Ellen o jag ska till Örebro på lördag och shoppa loss) men ingen svara. Jag måste ringa igen! Finns den inte där så får jag ringa akademibokhandeln i Linköping men sen är det nog slut på idéer... Gah! Nu ska jag ringa igen!

Ta hand om er och tack för att ni läser och kommenterar! :)

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Sånt där brukar lösa sej... Brukar aldrig vara livsviktigt att ha läst allt man ska till rätt tillfälle (om det inte är betygsgrundande seminarium som gäller såklart..) Det brukar gå utmärkt att läsa i efterhand! Ta det lugnt du så löser det sej;)

    2010-10-14 | 19:34:39
  • mormor säger:

    Låter som det fixar sig. Boxholm är ju trevligt,tror jag.

    Helgen blir ju bra, hör jag.



    Kram mormor

    2010-10-15 | 22:07:09
    Bloggadress: http://majjaeriksson

Kommentera inlägget här: