majjaeriksson

myskatt, opunktliga bussar och mys med vänner ikväll

Kategori: Maja

Halluu. Här kommer två små bilder på en riktigt myskatt:




Idag har jag varit i Örebro. Jag gillar Örebrodagar. På onsdag är det tenta. Jag kommer inte hinna till tentan(8.15) om jag åker tåg&buss. Detta beror på att bussarna aldrig kommer i tid! Har jag tur kan jag vara på universitetet prick kvart över men det duger ju inte när det är tenta! Nej, jag får se om mormor vill åka bil med mig annars får jag ringa Johan som jobbar i Örebro och se om han kan hämta mig vid tåget eller om jag sover i Askersund och åker med upp till Örebro på morgonen. Det löser sig nog. :)

Nu ska jag läsa bloggar för fulla muggar. Om typ en timme kommer Maria och hämtar mig. Vi ska ut till Anneli! :) Bilder från denna kväll dyker väl upp imorgon!

Ta hand om er.

Maja.

Kommentarer

  • Jasmine säger:

    Naw, vilken söt katt. Bilderna är verkligen jättemysiga. <3



    Svar: Tack! Glad att du tyckte om mitt inlägg. :)

    Kram

    2010-10-12 | 18:13:20
    Bloggadress: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: