majjaeriksson

glaaad, men kanske mest lättad

Kategori: Maja

Idag är jag glad efter att ha sett detta:

JAG FICK GODKÄNT PÅ MIN FÖRSTA TENTA OCH JAG ÄR OERHÖRT LÄTTAD FÖR JAG TRODDE INTE RIKTIGT ATT JAG SKULLE KLARA DET!

På bussen fick man göra någon undersökning, alltså svara på några frågor, och så fick man en sån här:


Jag har köpt drickyougurt flera gånger fast jag inte tycker om det!!! Jag måste sluta med det!


Jag är såååå lättad för att jag inte behöver göra omtena. Jag hade ju absolut inte klarat det "igen" liksom... Nej, gud vad jag är glad!! :)

Hoppas att ni också har något att vara glada över (fast det har man ju egentligen alltid!)

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Hipp hurra! Grattis! Nu får du baka tårta eller så och fira ditt G!!!(snygg reflex förresten!)

    2010-10-27 | 17:29:24
  • Moa säger:

    GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! :) Vad duktig du är!!

    Jag är glad idag för att jag har en sån fin vän som du!

    2010-10-27 | 19:32:04
  • faster säger:

    Grattis Maja....

    2010-10-27 | 19:42:48
  • Karin säger:

    Härligt Maja! Du är bra. Jag gillar dina sista ord också, visst har man alltid något att vara glad för. Värt att tänka på.

    2010-10-27 | 21:49:33

Kommentera inlägget här: