majjaeriksson

"det är snö i hela jäkla världen"

Kategori: Maja

Hej. Jag fick en smärre chock när jag vaknade. Varpå jag fällde kommentaren: "Det är snö i hela jäkla världen." Jag vet inte var det kom ifrån och jag vet inte vem jag sa det till, men så sa jag iallafall. Hahaha. Här kommer fyra bilder från igår morse och fyra bilder från idag:
IGÅR:








IDAG:








Den stora skillnaden är alltså snön och så är ju Selma här. Det var mycket roligt att försöka få ut henne på promenad. Först traskade hon glad i hågen ner för trappan och började nosa på allt. Hon verkade tycka att det var rätt spännande med snö. I trädgården. Jag hade ju tänkt att vi skulle gå en liten sväng. Men icke sa nicke. Damen var bestämd. Jag försökte få upp henne på vägen, men hon lät som en gris och gick till dörren. Hahaha. Så det var den promenaden. Men hon kan nog vara lugn, snön kommer nog försvinna innan dagen är slut. Det drippar och droppar överallt tycker jag.

Hoppas att ni får en bra fredag och en trevlig helg! :)

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    WOW! Det var ju mycket snö också... Här var det hagelstorm inatt, men nu lyser solen. Får se vad det kan bli härnäst:)

    2010-10-22 | 13:03:33
  • mormor säger:

    HA,ha gillar hon inte snö! Hur ska det gå om det blir riktig vinter i år med. Mormor

    2010-10-22 | 13:13:24
    Bloggadress: http://majjaeriksson
  • Moa säger:

    Haha! Vilken skön kommentar och så typiskt dig! Du är ju för skön! :)Du och Selma är nog ett radarpar, lika charmiga båda två! Hihi!

    2010-10-23 | 20:31:00

Kommentera inlägget här: