majjaeriksson

det är nog bara jag

Kategori: Maja



Solen kämpar sig upp på morgonens himmel. Det är kallt idag. Det kommer bli en fin dag. Det får nog bli en liten fotopromenix. Eller en stor. Den som lever får se. Jag har inga planer för dagen. Jag ska bara vara. Följa med i det som händer. Om det händer något. Det känns bra.

Hoppas att ni får en fin torsdag! Mamma brukar säga: "Det blir vad man gör det till!" Jag har nog inte alltid hållit med där, men sakta men säkert börjar jag förstå. Mycket handlar ju om inställning. Och man kan ju göra vad man vill med en tom dag. Man bestämmer ju själv helt enkelt.

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Precis mitt motto!! :) Hoppas du får en bra dag!

    2010-10-21 | 13:38:04
  • Freja säger:

    Härliga tankar! Håller med dig där minsann!

    2010-10-21 | 16:26:53

Kommentera inlägget här: