majjaeriksson

mysig kväll igår och så en minikrönika på det

Kategori: Maja


Viggo och Lisa.

Igår spenderade jag och Ellen kvällen i Charlottenborg. Det var mysigt det så det tycker jag att vi gör om någon gång!

Nu över till.... Dagens... Minikrönika:

Mer kris åt folket?
Kriser gör så att främlingar talar med varandra. Jag har två exempel som jag kan plocka från mitt egna liv och den här veckan faktiskt! 1. När tåget stod stilla fööör länge. 2. När det inte gick att ta ut pengar ur bankomaterna.
Dessa två händelser är typiska händelser som får främlingar att prata eller bara byta några ord.
Trevligt? Ja, jag tycker det! Mer kris åt folket? Nja, men inget ont som inte har något gott med sig.

Maja.

Kommentarer

  • Lucke säger:

    Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

    2010-11-17 | 10:05:52
    Bloggadress: http://modegrabben.blogg.se/
  • Maja säger:

    men vilken mysig en:)

    2010-11-17 | 10:46:59
    Bloggadress: http://mcaria.blogg.se/
  • Moa säger:

    Mycket tänkvärt kära vän! :) Men det är ju egentligen konstigt att det måste till en "kris" för att vi ska prata med varandra... ;)

    Vi ses snart!

    2010-11-17 | 12:12:24
  • mormor säger:

    Hej!



    Håller med Moa. Konstigt att vi inte pratar mer med varandra. T.ex. i hissen..

    Ha det...



    Mormor

    2010-11-17 | 13:30:14
    Bloggadress: http://majjaeriksson
  • faster säger:

    Så sant...ang "kriser"...fina frost bilder o Lisa o kaninen me!!km

    2010-11-17 | 22:30:59

Kommentera inlägget här: