majjaeriksson

Moset och Majset heter dom dom dom dom

Kategori: Maja

(Angående rubriken: Moa, kommer du ihåg Bullve och Tullve????? :D :D :D <3<3<3)

Idag har jag umgåsat med min bästis. Hon heter Moa. vi lagade mat och här kommer en liten bildserie över spagettitestet. Alltså, hur man gör för att veta om spagettin är klar.








Spagettin var alltså klar eftersom den fastnade på kylen och maten blev jäääättegod. Kolla bara:


Vi kollade lite på tv också och Bonzo satt som klistrad framför tvn när det var ett program om katter. Sött!


Hihi.

Nu ska jag surfa vidare!

Maja.

Kommentarer

  • Jasmine säger:

    Maten ser himla god ut! :D



    Svar: Jag har egentligen inte varit med om något unikt; bara olycklig kärlek, som jag har svårt att komma över.

    Tackar så hjärtligt för dina fina ord angående min text.



    Kramar

    2010-11-28 | 13:18:29
    Bloggadress: http://rosanatt.blogg.se/
  • Moa säger:

    Haha! :) Klart att jag kommer ihåg Bullve och Tullve!! <3 Tack för en kanondag och supergod mat! Vad duktiga vi är!

    2010-11-28 | 13:35:11
  • Freja säger:

    Ha ha! Bonzo är verkligen helt fast i kattprogrammet:D Sötnos!

    2010-11-28 | 18:23:22
  • Sigmundanja säger:

    Great page I will be a return visitor!

    2011-03-21 | 07:17:02
    Bloggadress: http://sigmundanja.blog16.com

Kommentera inlägget här: