majjaeriksson

goodgood

Kategori: Maja

Hej. Vet ni vad som hände igår? Lisa var i stallet och så ringde hon in och vet ni vad hon berättade; Att Elvis var tillbaka! Jag blev så glad så glad att jag sprang ut till stallet i bara långkallingar. Och vad tjock han va! Hahahaha. Han har varit hos någon som har gett honom riktigt smarrig mat verkar det som för han har verkligen lagt på sig. Men huvudsaken är att han är tillbaka efter att ha varit borta i mer än två veckor. Här kommer en bild på sötisen (när han var smal, haha):


Och nu över till en till rolig sak. Idag, sörrni var jag med om något som "bara brukar hända andra". När jag vaknade imorse kom jag på att Moa skulle ju resa bort i helgen, varpå jag smsade henne och frågade när hennes tåg gick. Jag fick dock inte svar förrän jag satt på tågstationen men då var det ett jäkla bra svar. Nämligen att hon skulle åka samtidigt som jag! Tjihuu, va kul! Vi åkte alltså tillsammans. Och dubbelt kul blev det för jag trodde att Moa skulle av i Hallsberg och byta tåg, men icke, hon skulle med ända till Örebro. Och vet ni, det var nu jag började tro på ödet. Jag hade nämligen glömt min pastasallad som jag hade förberett dagen innan. Jag hade glömt den hemma. Men det gjorde ju inget för Moa och jag satte oss på ett litet café precis vid centralen och åt varsin paj. Och så spenderade vi typ en timme tillsammans där på centralen. Sen åkte jag buss åt mitt håll och Moa tåg åt sitt. Men visst var det coolt!? Det gjorde verkligen hela min dag. Och här kommer två små mobilbilder:




Hihihihihi.

Nu är det fredagsmys!

Ta hand om er!

Maja.

Kommentarer

  • Jasmine säger:

    Elvis är ju bara för söt! Va skönt att han är tillbaka. <3



    Svar: Tack för din kommentar, den uppskattas. Jag vill också tro att varje individ strävar efter att vara sig själv, men som du säger; tyvärr är det nog inte så. Det ser vi ju resultat på, när vi ser på samtliga tjejer i tonåren (med några undantag).



    God natt.

    Kram

    2010-11-13 | 00:09:02
    Bloggadress: http://rosanatt.blogg.se/
  • Freja säger:

    Bra Elvis! Det är ju i Sonnorp han hör hemma den lille krabaten! Vilken bra Örebrotågresa! Härligt:D

    2010-11-13 | 16:06:42
  • Moa säger:

    Tack! Jag vart såå glad när vi skulle åka tåg tillsammans! :) Och kul hade vi det! :D

    2010-11-15 | 10:51:03

Kommentera inlägget här: