majjaeriksson

tillbaka till vardagen och ett födelsedagsbarn

Kategori: Maja

Hej hopp. (Har ni inte kollat in förra inlägget med bilder från Tyskland så gör det!!)
Hoppas att allt är bra med er. Med mig är det sådär. Eller ja, det är inte på topp iallafall. Så fort jag hamnade i Sverige så åkte jag på en dum förkylning. Det började med en ond hals och har nu övergått i en förskräcklig rinnande näsa och massa nysningar. Usch och fy!
Idag var man alltså tillbaka till vardagen och skolan. Det kändes bra. Idag är det exakt en månad kvar till studenten vilket gör mig pirrig och stressad. Det är mycket som ska hinnas med innan den 4 juni! Men det ordnar sig nog, det gör det ju alltid.

Något roligare!? :
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Moas födelsedag, HURRA HURRA HURRA!

GRATTIS MIN VÄN! :) <3


Imorgon är det onsdag och skola mellan tio och halv fyra efter det ska jag nog ta en runda på stan tror jag...

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Stackars maja! Hoppas du blir frisk fort... Härlig moabild, får mej att längta tillbaks till spanien, grattis till Moa:)

    2010-05-04 | 21:56:09

Kommentera inlägget här: