majjaeriksson

Skor, skola och lördags längtan

Kategori: Maja

Hej bloggisar.
Här kommer två knasiga bilder på mina skor:




Knasiga va!?

Idag har skolan bestått av två prov. Matte och psykologi. Vi får se hur det gick...

Ikväll kommer jag vara ensam hemma för mamma ska träffa sina polare och pappa och Ellen ska på speedway. Då ska jag... plugga lite, men mest softa. ;)

Jag längtar som en galen get till på lördag. Då ska Moa ta med mig på en liten hemligresa. Det är så spännande så jag blir alldeles pirrig! :D Hihi.

Ha det bra bloggisar.

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Jag gillar knasiga bilder på dina skor! :D Efter helgen kan du räkna med 7348bilder värda att lägga ut på bloggen, bra va?!

    Vi får väl se om vi kan hitta några grönbär med... Eller vad tror du, kanske inte finns nåra bär dit vi ska?!

    2010-05-26 | 15:41:31

Kommentera inlägget här: