majjaeriksson

håll tummarna

Kategori: Maja

Godmorgon.
Igår skickade jag två foton till Distanskursen i digitalt fotografi. Jag har ingen aning om hur stor chansen är att jag blir antagen. Jag vet inte hur många som sökt och jag vet inte hur många som får vara med sen. Och jag vet inte hur bra mina bilder är i förhållande till andras. Det enda jag vet är att jag har hittat en hobby som jag gillar och som jag vill bli bättre på. Så, snälla, håll tummarna för mig! Ni som vill kan läsa om kursen här: http://www.folkis.nu/index.php?option=com_content&task=view&id=45&Itemid=75 

Nu är det måndag igen. Idag blir det två lektioner. Svenska 10.10-11 och matte 13.30-14.30. Lång lunch alltså, men det känns helt okej en dag som denna.

Hoppas att allt är bra med er, vi hörs såklart snart igen!

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Håller verkligen tummarna! Du är ju bäst!



    Mormor

    2010-05-24 | 20:14:33
  • Freja säger:

    Håller tummarna hårt! Hoppas och tror verkligen att du har stor chans med din talang för foto... Klart du kommer in;)

    2010-05-24 | 21:28:41
  • Saidalbertine säger:

    I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

    2012-06-15 | 12:20:42
    Bloggadress: http://saidalbertine.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här: