majjaeriksson

cykel, klänningar och stockholm

Kategori: Maja

Idag cyklade jag till skolan och efter skolan cyklade jag till stan och sen cyklade jag hem.

Broöppning:


Utsikt från cykeln:



Hemma har jag datat, ätit, kollat på tv och beställt tre studentklänningar. Imorgon är det torsdag och då bär det av till Stockholm med klassen. Vi ska besöka en synagoga, ett medelhavsmuseum, gamla stan och så ska vi se Jane Eyre på dramaten. Jag tror att det kommer bli en riktigt bra dag! :)

Ha det bäst så hörs vi på fredag. (Imorgon kommer jag nämligen hem vid 01 och då känns det lite sent att blogga loss. ;))

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Såg ut som en härlig cykeltur! Så kul med sthlmsutflykt också. Men jag undrar... Vad ska du med TRE studentklänningar till??:D

    2010-05-05 | 21:09:13
  • faster säger:

    ni behöver ingen gammel faster som "vakt"i storstan:)ha det så kul o du...spännande med student!!!km

    2010-05-05 | 22:19:21
  • lille säger:

    omg jag var ju i gamla stan igår också jag med :o

    2010-05-07 | 13:45:34

Kommentera inlägget här: