majjaeriksson

panik

Kategori: Maja

Jag trodde aldrig att jag skulle få sån panik över projektarbetet som jag fick idag. Jag känner mig helt förvirrad och alldeles jätte trött i huvudet och samtidigt är jag inte alls nöjd med arbetet. Jag satt i mediateket i skolan och skrev, eller försökte skriva, men paniken bara växte. Usch. Jag valde att åka hem istället så det gjorde jag. Nu är jag hemma och ska försöka lugna ner mig och ta tag i det lugnt och sansat. Det där med att skicka in det imorgon kan jag drömma om. Jag ska satsa lite till nu med projektarbetet och sen måste jag göra klart min religionsredovisning som jag ska ha imorgon. Puh.

Jag skulle betala rätt mycket för att spola fram tiden till onsdag då projektarbetet är över och jag är på väg till Sälen!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: