majjaeriksson

Minibuss, istappar och ett litet farväl

Kategori: Maja

När jag och Ellen kom hem så möttes vi av två saker:

1. En vit minibuss med texten: LSW IF på väg! Det är den vi ska åka i till Sälen imorgon. Jag tycker att texten är lite rolig. Jag vet att jag är lättroad. ;)

2. Dessa coola istappar:







Vi hörs väl när vi hörs. Kanske en gång till idag, kanske inte. Men det blir nog inget bloggande från Sälen så ni får helt enkelt överleva till på söndag. Så länge kan ni se framemot det långa och härliga inlägg som med all säkerhet kommer dyka upp här på söndag kväll!

Ta hand om er.

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Ha det nu super bra i fjällen!!!!!!km

    2010-03-17 | 07:45:15
  • Freja säger:

    Vilka härliga bilder och inlägg både igår och idag!! Hoppas ni får det mysigt i sälen. Nu blev jag sugen på att se Macken:D

    2010-03-17 | 19:24:32
  • Sara säger:

    vilka häftiga bilder!



    pssst. här är nya bloggen, vill hålla det hyfsat diskret men du är i alla fall varmt välkommen att kika in! tack för din kommentar dessutom, kram!

    2010-03-24 | 15:12:49
    Bloggadress: http://meltmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här: