majjaeriksson

Ett tack och ett grattis

Kategori: Maja

Tack till er som grattat mig angående körkortet, både här och på annat sätt. Jag blir väldigt glad! :) Och jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Tänk att lilla jag har körkort. Det är lite svårt att förstå.

Jag har nu suttit i mediataket i skolan sen klockan 8 trots att jag börjar 10.10. Jag har pluggat projektarbete. Det går mycket bättre att jobba när man sitter i skolan än hemma. Men nu tror jag inte att jag ska plugga mer, man kan ju inte trötta ut sig totalt. ;)

Jag slutar tidigt idag, runt tolv ungefär. Då ska jag promenera in till stan för att kolla om jag hittar något till Ellen, hon fyller ju snart! :) Och på tal om det, jag har ju faktiskt en faster som fyller år idag, så faster, om du läser detta: Grattis på födelsedagen, ha en bra dag! :)

Min familj ska åka och fira faster idag, men jag har prov imorgon och har därför bestämt mig för att stanna hemma och plugga. Eftersom jag har fokuserat på körkortsteorin den närmaste tiden så har jag inte hunnit plugga så mycket inför morgondagens prov. Men det fixar jag i eftermiddag/kväll! :)

Ha en bra dag, det ska jag försöka ha!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Tack!!!Maja!!sänder hem en tårt bit till dej!!km

    2010-03-04 | 14:36:16

Kommentera inlägget här: