majjaeriksson

studenten närmar sig...

Kategori: Maja

Hej. Nu har jag varit hemma en liten stund. Innan det var jag i skolan en liten sväng. Jag lyssnade på några redovisningar på tyskan och sen var meningen att jag skulle prata med två lärare... men jag hittade ingen av de. Jag skickade iväg ett mejl till en av lärarna, så jag hoppas att jag får svar.

Här kommer en bild från igår. Jag tog några få bilder själv, men denna har jag tagit från Fridas facebook:

Detta är alltså stora delar av min klass, dock inte alla! Och som ni ser var temat sjukhus igår. Lite underligt tema kan jag tycka...

Ikväll är det tema rock (alltså musikstilen rock, inte klädesplagget rock som min tröga stora syster först trodde, hahah). Vi ska vara hos Emilia klockan åtta ikväll och jag känner väl att lillasyrrans nitarmband får räcka som utklädnad ungefär. ;)

Imorgon tror jag att jag hoppar kvällens firanden och så är jag med på torsdag igen. Då ska vagnen kläs, det blir kul! :)

Ta hand om er!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: