majjaeriksson

i like it

Kategori: Maja

Ja, idag har jag beställt foton. Det blev en hel del. Ser fram emot att få hem de. :) Men jag har också, tro't eller ej, ridit en liten sväng. Eller ridit och ridit. Jag har suttit på en häst som har gått omkring i skogen. Jag blev lite blöt. Och jag har även hjälpt Lisa att måla i stallet. Lite.



Men jag slabbade mest.


Jag har också tagit kort på lite växter som var fin med regndroppar på, bland annat denna knopp:

Lägg märke till myrorna, vad gör dom där?

Det har varit en bra dag.

Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på.

Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    så härliga bilder..o va fint ni gör det i stallet!o myror tycker nog om dessa blommor för vi har med myror på de knopparna...

    2010-06-12 | 18:33:28
  • Freja säger:

    Mycket måleri på gång nu för tiden! Både i Sonnorp och i storstan:) Det är kul!

    2010-06-12 | 22:08:39

Kommentera inlägget här: