majjaeriksson

hard work work

Kategori: Maja

Nämen tjenare bloggis. Idag har jag hunnit med mycket redan när klockan inte ens är ett! Jag har cyklat till Ica och köpt tre saker; En skurborste, en marabou och en film. Ingen av sakerna var till mig själv!
Och sen har jag jobbat. Nej, inte på ett riktigt jobb jobb utan i stallet. Det ska nämligen målas om där... Vi får väl se när man kan börja måla. Först måste man skrapa och damma och skrapa och damma.

Lisa jobbar hårt:


Jag jobbar (nästan) lika hårt:


Man måste ju självklart ha godis när man jobbar:


Väggen...:


Caputte hjälper inte till...:


Nej, nu är det dax att laga lunch!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    duktiga ni är...kommer o kollar in stallet nån da :)

    2010-06-07 | 13:50:28
  • Freja säger:

    Vad ni är duktiga!Heja på:)

    2010-06-07 | 14:51:45

Kommentera inlägget här: