majjaeriksson

Blää på tekniskt strul

Kategori: Maja

Halloj i stugorna.
Just nu sitter jag här och är lite besviken. På vad undrar säkert ni. På internet svarar jag. Det har nämligen varit något knas med internet hela dagen, kanske är det blåsten, vad vet jag. Till sist fick jag nog med att försöka banka vett i den där dumburken, så nu sitter jag här med pappas dator och hans jobbinternet. Så nu kan jag surfa iallafall, tur det! Vem vet hur det hade gått annars... ;) Men jag kan dessvärre inte bidra med det fina inlägg som jag har filurat på hela dagen (innehållande lite filosoferande kring sommaren med några bilder som visar vad min dag bestått av), tyvärr. Blää på tekniskt strul.

Men imorgon kanske det blir ett roligare inlägg, iallafall ett positivare, får vi hoppas!

Ta hand om er!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: