majjaeriksson

tut tut

Kategori: Maja

Igår var mamma, pappa, Ellen och jag på Ikea och Ikanohuset. Jag köpte ett linne, ett par skor, en skjorta och strandshorts. :)

Idag vaknade jag tidigt. Några meter från mitt sovrumsfönster finns en buske och i den busken bor det skator. Då och då verkar dom få besök, kanske tillochmed oinbjudet, och det blir ett jäkla liv. = Jag vaknade tidigt.

Idag vet jag inte vad som händer fram till klockan tre, men då vet jag vad som händer. Klockan tre kommer nämligen Maria och hämtar mig och vi ska då tuta vidare mot Tjällmo och Anneli. Jag tror vi ska hitta utan problem, Tjällmo borde väl inte vara så svårt att hitta och Anneli har gjort en vägbeskrivning hem till henne sen, hon bor utanför Tjällmo. Jag tror det kommer bli en bra eftermiddag/kväll.

Ta hand om er så hörs vi!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: