majjaeriksson

Skärpning!

Kategori: Maja

Några saker som har hänt idag:

- Hedda har lämnat oss för Askersund (=oförståeligt) (;))
- Jag har hjälpt Lisa och Mathues att flytta in i Charlottenborg
- Jag har ätit pizza. Jag prova en ny! Det gör jag aldrig! Och det dröjer nog innan jag gör det igen, för den jag prova idag var inte så god. :(

På måndag ska jag börja mitt nya liv. Jag måste helt enkelt bli nyttigare. Det handlar inte om att jag ska sluta äta godis, för det vet jag att jag inte skulle klara. Och jag har heller inte tänkt att jag ska träna massor. Jag har mer tänkt att jag kanske ska ta två kakor istället för fem, att jag ska börja jogga lite grann (kanske två gånger i veckan till o börja med) och borsta tänderna ordentligt! Jag har gått och blivit förskräckligt onyttig på senaste tiden, det ska jag säga er. Men nu (på måndag) ska jag försöka ändra på det. Önska mig lycka till!

Maja.

Kommentarer

  • Hedda säger:

    Lycka till! ;)

    2010-07-24 | 22:42:42
    Bloggadress: http://heddaslotter.blogg.se/
  • Freja säger:

    Lycka till! Låter som planer det, tror du fixart!

    2010-07-24 | 22:55:37
  • mormor säger:

    Lycka till!! Du klarar det säkert.

    Mormor

    2010-07-25 | 14:21:04

Kommentera inlägget här: