majjaeriksson

mest paddling

Kategori: Maja

Idag har vi varit i Toka som de allra flesta soliga sommardagar. Idag tog vi med oss kanoten. And here comes the pictures:

Här är det pappa och mamma som paddlar och jag bara glider med:


Stenar i vattnet:


Änder i vattnet:


Ellen och Hedda paddlar:


Min fina lillasyster:


Min fina kusin:


Det ser väl härligt ut va!? Det var det. Och, fast inte bilderna visar det, så paddlade jag också, och jag tror faktiskt att jag var bättre än de allihop, tillsammans. ;)


Och förresten, dagen med Moa igår var super. Det enda jag har att klaga på var några j***a holländare som på ett mycket otäckt vis körde om oss på mycket olämpliga ställen i olämpliga hastigheter, stryk skulle de ha!!!!

Och bilder på Ellens ommålade rum kommer, jag tänkte bara att det skulle vara 100% klart med tavlor och allt först.

(om ni undrar varför texten blev fet så kan ni veta att det undrar jag också... och jag kan inte ändra det)

Maja.

Kommentarer

  • Maja säger:

    det blev ju inte alls fet text, den blev ju minimini... skumt. jaja, hoppas att ni kan se vad det står iallafall!

    2010-07-28 | 18:04:43
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • Amanda E säger:

    Svar: Ja visst är det! :)

    2010-07-28 | 19:17:30
    Bloggadress: http://amandaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: