majjaeriksson

jag försökte iallafall

Kategori: Maja

Idag har min dag sett ut så här:

1. Stan - där jag inhandlade en kalender och lunch
2. Tokanäset - typ 12-15.30
3. Lerbäck - kollade på teater - Bröderna Lejonhjärta
4. Askersund - stannade hos kusinerna en stund på väg hem från teatern
5. Hemma - försökt få igång internet på våran dator och pappas dator i... väldigt länge... och till slut funkade det... självklart på pappas dator...

Som ni kanske förstår så var allt utom den sista punkten trevliga inslag i denna måndag. :)

Imorgon vet jag inte vad som händer. Men jag känner för att fota solnedgången vid någon sjö. Jag gillar solnedgången och jag gillar sjöar och dessutom har det varit alldeles för dåligt med bilder här på bloggis på sista tiden.

Jag återkommer!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: