majjaeriksson

Allt jag hatar, skulle jag sakna

Kategori: Maja

Igår bar det iväg ut på kanalen och Boren tillsammans med Kung Sverker, mormor, kusinerna och syrran. Det var varmt, emellanåt lite för varmt, och härligt. Här kommer bilder:














Dock slutade det med lite sämre väder, men vi var bara glada att det kom på slutet.


Det var en bra dag, Tack mormor! :)

Idag har jag umgåtts med min fina vän Moa. Och jag har återigen haft en bra dag! Jag lyckades knäppa denna bild på Moa och Ellen, jag tycker att den blev lite mysig;


Lovet rullar på och jag njuter verkligen!

Ta hand om er.

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Tack själv för att du är så treligt ressällskap!



    IGEN vilken fotograf du är! Toppen.



    Mormor

    2010-07-15 | 00:12:07
  • Anonym säger:

    Tack själv för att du är så trevligt ressällskap!



    IGEN vilken fotograf du är! Toppen.



    Mormor

    2010-07-15 | 00:12:48
  • Moa säger:

    Tack för en jätterolig dag+kväll!! Vi ses snart igen kompis! KRAM :D

    2010-07-15 | 15:57:15
  • a g n e s [ f o t o & v a r d a g ] säger:

    Åh! Älskar bilden längst ner!! Underbart fint med motljuset och vattnet :D

    2010-07-23 | 17:24:24
    Bloggadress: http://jagagnescecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: