majjaeriksson

svar

Kategori: Maja

Hej. Jag är på bra humör. Jag gillar att vara på bra humör. Varför jag är på bra humör? Det känns bara som en bra dag idag. Det gick bra i skolan och så upptäckte jag att jag hade fått svar från min tyska. :) Jag blev glad. Glad för att hon hade svarat. Glad för att jag förstod allt hon skrev. Glad för att hon skrev glatt.
Hon skrev b.la. att hon såg fram emot utbytet, att hon inte kunde så mycket svenska, så därför skrev hon på tyska. Hon frågade om jag gillade att rida. Hon skrev att hon gillade att rida och djur i allmänhet. Och så skrev hon att hon gillade vara med kompisar och så bifogade hon fyra bilder på lite vänner och familj. Med andra ord ett perfekt svar. Jag ska självklart svara, men det blir nog inte idag. Kanske imorgon, jag måste ju fila på svaret och jag vill ju inte verka för på! ;)

Nu ska jag jobba med projektarbetet.

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Maja! Vad kul! Det låter jätteskoj att få hem en liten tyska:) Vet du? Jag har också en gladdag idag! Det är bäst:D Kram på dej!

    2010-01-26 | 20:53:20

Kommentera inlägget här: