majjaeriksson

Nyss projektarbete, strax skjuts

Kategori: Maja

Sitter i skolan. Har just skrivit lite projektarbete. Har inte kommit så långt, men jag känner att jag är på g iallafall. Ringde just mamma för att fiska skjuts hem, men inget svar. Ska försöka om en stund igen. Det kommer bli så skönt när jag får körkort, då är det jag som ska ha bilen och skjutsa på mamma. :)

Vet inte vad mer jag ska dela med mig av för tillfället. Ni får helt enkelt nöja er med dessa rader och kolla in snart igen. Man vet aldrig när det dyker upp ett inlägg. ;)

Och, om nu känner för det, tipsa gärna om något jag kan skriva om här på bloggen. Vissa dagar känns det som att mitt liv är alldeles för tråkigt för era fina öron. Haha.

Ha det bra.

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Dina vardagsfunderingar och berättelser är bra. Jag får reda på vad du/ni håller på med. Toppen. Fortsätt så. Mormor

    2010-01-20 | 19:41:11

Kommentera inlägget här: