majjaeriksson

Hello där

Kategori: Maja

Hejsan Bloggvärlden.
Var just inne på Frejas blogg och såg att hon hade gjort lite smygreklam för min blogg, det tackar jag för. Nya läsare är alltid välkomna, främst p.g.a. att jag inte har så många. Hihi. Men de jag har, de är bra läsare de. :)

Idag har jag varit i skolan, som man brukar vara på måndagar. Jag hade sovmorgon till 10.15 och slutade 14.40 så det var en lagom lång dag. När jag hade slutat satt jag kvar med Maria ett tag, vi har nämligen blivit beroende av ett fjantigt spel där man är en apa som skjuter ner ballonger (det är faktiskt svårt!) Sen kom pappa och hämtade mig, vi åkte och hämtade Ellen och sen hem till Sonnorp. Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket, tjatat på lillasyrran lite och suttit här lite.

Imorgon blir det skola 8-15.30 och sen blir det nog stan med lillasyster lite och sen blir det körskolan för teori.

Livet rullar alltså på i sin vanliga takt och de mesta är som det brukar. Man tankarna dras ju allt oftare till framtiden. Vad ska jag göra i höst? Jag vet inte. Men jag ska komma på något, jag ska, jag SKA!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Klart jag gör reklam för din blogg, det är ju min favvoblogg och dessutom inspirationskällan till mitt eget bloggande;)

    Ta det lugnt angående hösten, det löser sig!

    2010-01-12 | 14:16:21
  • lille säger:

    hahha bloons är sjukt svårt :o klarade hela 1 och andra versionen när jag såg att det fanns upp til 5 :( orkade inte mer då. jag menar, det är ju 50 nivåer på ett spel :D men lycka till ;) :D

    2010-01-12 | 16:55:02

Kommentera inlägget här: