majjaeriksson

have a nice day

Kategori: Maja

God morgon. Nu är jag här igen. Vaknade inte på så bra humör men jag hoppas det blir bättre. Ska ju till Moa och åka snowracer idag, det ni! Jag ska ta med mig kameran och om den överlever kylan så kommer ni med all säkerhet att få se lite härliga bilder ikväll.

Annars då? Jo jag åker till Moa vid ett. Åker nog inte hem så sent ikväll. Imorgon bitti är det körlektion klockan 8. Kul att det enda som är inbokat är så dax på dagen. Det är nämligen ingen skola imorgon. När jag bokade körlektionen så trodde jag att jag skulle vara i skolan efter, men jaja. Resten av dagen måste jag ägna åt plugg. På tisdag blir det inte heller någon skola, utan halkan för min del. Är lite nervös inför den, men vet att det kommer gå smärtfritt.

Avslutar med en bild tagen igår och hoppas att jag kan bjuda på lite roligare bilder ikväll:


Ha en bra dag, det ska jag ha.

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    åh halkbana...så kul!!!kommer gå så bra!!1km

    2010-01-31 | 15:13:29

Kommentera inlägget här: