majjaeriksson

Hamburgare och Spiderman

Kategori: Maja

Halli hallå på er.
Slutade skolan klockan tolv idag, det var riktigt skönt. Efter det har jag hunnit med att ge Pelle-kanin lite vatten och mat, laga hamburgare till mig själv, äta hamburgare och så sitter jag nu här. Det jag har tänkt göra resten av min dag är att äta godis(förhoppningsvis), göra klart en geografiuppgift som ska in imorgon, läsa igenom det som gicks igenom på körkortsteorilektionen igår och se Spiderman 2 med Ellen. Vi köpte den på stan igår eftersom vi såg ettan för ett tag sen och tyckte att den var bra.

Snart kommer nog mamma och Ellen hem tror jag. Jag kanske ska ta och gå ut i trädgården med kameran lite. Bäst att passa på innan vintern försvinner och det blir grått och trist.


Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: