majjaeriksson

Korta dagar

Kategori: Maja

Postat av: Lollo
2010-02-02 @ 18:09:51

Lollo: Nog för att vi förstår varann bra, men något mer än ditt namn måste jag ha för att förstå ditt budskap. ;)

Nu har jag slutat för dagen. Det var bara matte idag. Jag slutade för en halvtimme sen och har nu suttit kvar och gjort lite nytta. Pappa ska hämta mig vid halv elva, om inget oförutsett inträffar. Resten av dagen ska jag försöka ägna åt mycket plugg. Imorgon blir inte heller skoldagen lång, bara projektarbete(11.40- typ 12). Kanske lite onödigt att åka in till skolan för ett "möte" på 20 minuter, men jag hoppade ju det förra veckan så jag kände att jag vill gå imorgon.

Nej, det var nog allt för nu.

Vi höres när vi höres, fortsätt läsa! :)

Maja.

Kommentarer

  • lollo säger:

    haha, jadu allt krångla när jag skickade det där så det blev helt galet!

    2010-02-03 | 10:46:02

Kommentera inlägget här: