majjaeriksson

En bra dag så här långt

Kategori: Maja

Japp, en bra dag så här långt.

- Skola 10.10-12
- Gå in till stan med Anneli
- Fika med Anneli
- Gå till körskolan och testa mig själv på lite körkortsteori (jag lär mig något nytt varje dag, det är så mycket, det tar aldrig slut!!)
- Gå till bibblan en stund
- Gå till frisan för att klippa bort en (hel)del av kaluffsen
- Gå omkring lite på stan i väntan på skjuts hem
- Åka hem
- Äta underbara mackor bakade av farmor

Och nu sitter jag här. :)

Det låter väl bra!? Det tycker jag.

Imorgon väntar en lång skoldag (8-15.30), men sen är det lov. Och jag tror att det kommer kännas extra skönt att gå på lov, när man har överlevt en lång och tuff skoldag. :)

Ta hand om er där ute i snön!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Jag ska oxå klippa mig! imorgon! När man inser att man ser ut som ett penntroll i frisyren, det är då det är dags att ringa frissan! :D Hoppas du mår bra lilla Maja!

    2010-02-18 | 22:11:34

Kommentera inlägget här: