majjaeriksson

världens bästa sällskap imorgon, plugg och träning idag

Kategori: Maja

Hej hej och hemskt mycket hej.
Igår gick jag upp halv elva och idag vid halv tio. Hur jag ska kunna lämna sängen klockan fem imorgon känns som ett mysterium. Jag ser inte framemot det. Själva gåuppet alltså. Dagen sen har jag inget emot. Inte alls. Moa ska ju med till Öret vettni. Så himla bra blir det. Jag slipper åka tåg själv. Jag slipper vänta på buss själv. Jag slipper åka buss själv. Jag slipper vänta på lektion själv. Jag slipper äta lunch själv. Jag slipper gå omkring på stan själv. Jag slipper vänta på tåg själv. Jag slipper åka tåg själv. Det är ju fantastiskt. Dessutom är ju inte Moa bara ett sällskap och någon som hindrar ensamhet. Nej nej, hon är ju världens bästa sällskap. Dagen imorgon kommer alltså bli superb! :)

Nuuuuu... ska jag se till att få klar uppgiften till imorgon. Någon gång, kanske när dagen mer är kväll så åker jag nog till Korpen en sväng och flaxar lite. Ni vet såhär:

Snart är jag i lika fin form som bruttan ovan. SNART sa jag. ;)

Ha en fin onsdag bloggisar!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: