majjaeriksson

mobilbilder

Kategori: Maja

Min hobby, fotografering, blir lidande när jag håller till i Öret. Men idag tröstade jag mig själv med att ta några mobilbilder. De två första är från när jag väntade på tåget i förmiddags och den tredje är en rolig en från universitetet.





Så där står det inne på alla toaletter på universitetet, minus ekonomi då. Det roliga är att jag har tänkt "det är nog mer ekonomin som tryter va..." Och så hade någon skrivit det. Lite kul.

Nu är det kväll igen. Jag har lite (läs: mer än lite) att läsa till imorgon så det är ungefär det som gäller ikväll. Imorgon lämnar jag Motala 8.29 och är tillbaka 19.26 tror jag... hoppas att jag slutar tidigare så jag kan komma hem tidigare. Det är nämligen hockey kl. sju, som jag just nu känner för att gå på... men jag kan ju gå dit från tåget iofs och se två perioder. Den som lever får se!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Haha! Det var en rolig pajsare det där! :) Och fina bilder fast det är mobilbilder ;)Lycka till med läsandet kompis!

    2010-12-14 | 21:21:41

Kommentera inlägget här: