majjaeriksson

kära örebroare

Kategori: Maja

Tack för förslagen angående ämne! Men jag har bestämt mig för att prata om Motala. Jag känner att Örebroarna kan behöva lära sig lite om min stad. Jag tycker att Motala är en bra stad. Kändisarna som kommer här ifrån kan man kanske inte skryta riktigt lika mycket med...
 Hanna Lindblad.

 Alexander Bard.
Fredrik Virtanen.


Jaja. Det blir nog bra. :)

MOA: JAG LÄNGTAR OCKSÅ TILL TORSDAG! (inte p.g.a ovanstående uppgift utan för att vi ska åka tåg tillsammans, äta lunch tillsammans och shoppa tillsammans! See ya Bästizz! <3)

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Hanna Lindblad kan du skryta om....hon var kanon bra både i Suger och Singing in the.... tycker din gamla mormor... I alla fall...LYCKA TILL.

    2010-12-07 | 13:59:15
    Bloggadress: http://majjaeriksson
  • Freja säger:

    Hallå, du glömde ju gladiatorn och Motalabon Atlas;)

    2010-12-07 | 19:46:09
  • faster säger:

    åh faster har varit klasskamrat med Virtanen i 9 år om det nu är någe att skryta om...jag tror inte de:)men lycka te ändå.)

    2010-12-07 | 22:43:52
  • faster säger:

    åh faster har varit klasskamrat med Virtanen i 9 år om det nu är något att skryta om...tror inte det tyvärr!!Lycka till på Torsdag!

    2010-12-07 | 22:45:56

Kommentera inlägget här: